torsdag 10 juni 2010

Tårtbrickor från Siluett of Sweden


Äntligen har jag fått mitt paket med tårtbrickor, som underbara Siluett of Sweden, är så snälla och sponsrar mig med.
Louise som jobbar för Siluett skickade mitt paket i slutet på april men Posten skickade tillbaka det eftersom jag inte hämtat ut det, enligt dom.
Det stämde i.o.f.s. men problemet var att jag inte fått något meddelande om att mitt paket fanns att hämta på Posten.
Gissa om jag blev arg och ledsen när det visade sig att mitt paket var på väg tillbaka till Sverige när jag gick till Posten för att kolla vart mitt paket tagit vägen.
Efter ett par samtal till Postens kundtjänst visade det sig att paketet troligen var kvar i Finland ännu och dom skulle försöka hitta det och skicka det tillbaka till mig.
Det gick en vecka till och inget paket syntes till så jag ringde igen och då sa dom att dom tyvärr inte längre visste var mitt paket fanns... Då hade dom tydligen tappat bort mitt paket helt och hållet, trodde dom i alla fall...
Det visade sig att paketet sist och slutligen var på väg tillbaka till mig då redan eftersom jag äntligen fick det här om dagen.Gissa om jag blev glad när det ringde på dörren och brevbäraren stod där med mitt paket!!!

Nu har jag äntligen massor av underbara tårtbrickor igen!!! :-)
Bara att börja baka tårtor då...

Tusen Tack, ännu en gång Siluett of Sweden!





5 kommentarer:

  1. Vilket strul! =( Bra att det löste sig i slutändan =) Jag vill ju inte att du ska sluta baka vackra tårtor!
    /Lisa

    SvaraRadera
  2. Lyckans dej som har en sån bra sponsor med toppenfina produkter!! Tur de kom rätt till slut!

    vad fina de ser ut som har "vågig" kant!! vet du om de finns att få tag på ute i handeln?

    SvaraRadera
  3. Hoppas få se bild av tårtan som äts på ett bröllop den nittonde, ja efter bröllopet förstås.

    SvaraRadera
  4. Härligt att få så många tårtbrickor! Hur gör du för att bli sponsrad? Har du ett företag eller bakar du bara "hemma"..? Helt underbara tårtor du gör! :-)

    SvaraRadera
  5. Verkligen fantastiska brickor och snälla var de att skicka så många till dig. Skynda nu att använda de! Du förtjänar de och dina underbara tårtor med.

    SvaraRadera